Selasa, 19 Oktober 2010

Bengkel Surat Jualan.... Jana Pendapatan OnLine !

Agak lama juga Gagak tidak UPDATE blog ini.. Bukan apa semuanya kerana kesibukan dalam urusan pekerjaan... Catatan kali ni sekadar bantu kawan buat promosi untuk produk terbaruNya.... ....Kadang kala apabila saya melayari internet, sakit mata saya bila membaca laman web seseorang. Ada masa lain pulak, bila saya melayari sesebuah laman web, saya rasa hairan dengan apa maksud pemilik laman web tersebut hingga terpacul 'So what?'. Mereka macam tak tentu hala dan memudahkan saya sendiri memahami apa yang mereka nak cakap di web mereka.
Oleh sebab masalah-masalah yang berlaku pada 70% laman web di Malaysia sebagaimana yang saya sebutkan di atas, maka saya rasa terpanggil untuk memperbetulkan teknik penulisan surat jualan di Malaysia, dengan mewujudkan satu arus gelombang baru.
Arus gelombang ini hanya boleh dimulakan oleh mereka yang merebut peluang yang saya akan dedahkan sebentar lagi..


Tiada ulasan: